1 Nisan 2017 Cumartesi

ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sisteminiz Hakkında..

Aşan Danışmanlık 

ISO 27001 Nedir?

Kuruluşların, firmaların ve her türlü organizasyonların Bilgi varlıklarını gizlilik, bütünlük ve erişe bilirliklerini veya kullana bilirliklerini  sağlamak amacı ile kurdukları bilgi güvenliği yönetim sistemini belgelendirmek, üçüncü taraflara kanıtlamak amacı ile aldıkları;
Bağımsız belgelendirme kuruluşlarının yaptıkları denetim sonucu düzenledikleri ve kurumdaki bilgilerin güvenliklerinin sağlanmasına yönelik sistematik bir uygulamanın olduğunun kanıtını sağlamak üzere “kurum” adına düzenlenen sertifikaya veya belgeye ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi Belgesi veya ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi Sertifikası denir.
ISO/IEC 27001, Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi (ISMS) gereksinimlerini tanımlayan tek uluslararası denetlenebilir standarttır.

 

ISO 27001 Belgesi Nasıl Alınır?
Gerekli denetimler sonrasında firma bu belgeyi almaya hak kazanır. Aşan Danışmanlık ise belgeyi alana kadar ki tüm süreçlerde sizlere danışmanlık hizmeti verir.

ISO 27001 Alma Zorunluluğu Olan Sektörler Hangileridir?
Bilişim sektöründe faaliyet gösteren ve kamu ihalelerine giren yazılım, donanım ve entegratör firmalarElektronik Haberleşme Şebekesi sağlayan ve alt yapısını işleten firmalarGörev Sözleşmesi imzalayan firmalarİmtiyaz Sözleşmesi imzalayan firmalarUydu Haberleşme Hizmeti veren firmalarAltyapı İşletmeciliği Hizmeti veren firmalarSabit Telefon hizmeti veren firmalarGMPCS Mobil Telefon Hizmeti veren firmalarSanal Mobil Şebeke Hizmeti veren firmalarİnternet Servis SağlayıcılarıHava Taşıtlarında GSM 1800 Mobil Telefon Hizmeti veren firmalarE-fatura Özel Entegratör Yetkisi almak isteyen firmalarGümrük İşleri Kolaylaştırma Yetkisi almak isteyen ihracatçı firmalar

ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi Kurmanın Yararları

• Bilgi varlıklarının farkına varma: Kuruluş hangi bilgi varlıklarının olduğunu, değerinin farkına varır.
• Sahip olduğu varlıkları koruyabilme: Kuracağı kontroller ile koruma metodlarını belirler ve uygulayarak korur.
• İş sürekliliği: Uzun yıllar boyunca işini garanti eder. Ayrıca bir felaket halinde, işe devam etme yeterliliğine sahip olur.
• İlgili taraflar ile barış halinde olma: Başta tedarikçileri olmak üzere, bilgileri korunacağından ilgili tarafların güvenini kazanır.
• Bilgiyi bir sistem sayesinde korur, tesadüfe bırakmaz.
• Müşterileri değerlendirirse, rakiplerine göre daha iyi değerlendirilir.
• Çalışanların motivasyonunu arttırır.
• Yasal takipleri önler.
• Yüksek prestij sağlar.


www.asandanismanlik.com
0541 341 20 34

0532 477 64 38 
Aşan Danışmanlık Hizmetleri
İSTANBUL - İZMİR- MERSİN olmak üzere
hizmetinizde..Detaylı adres için lütfen web adresimizi ziyaret ediniz.

P: 0212 438 04 76

F: 0541 341 20 34

asandanismanlik1@gmail.com

info@asandanismanlik.com

berna@asandanismanlik.com

www.asandanismanlik.com

 

Aşan Danışmanlık Hizmetleri
www.asandanismanlik.com


  • Aşan Danışmanlık Hizmetleri Ltd. Şti.
  • Adres : Hürriyet Bulvarı No.45 Türkseven Apt. K.1 D.4 Yakuplu İSTANBUL
  • Telefon :0212 438 0476
  • Gsm :0541 341 20 34
  •  

     

    berna@asandanismanlik.com
    asandanismanlik@gmail.com
    info@asandanismanlik.com 


    Sayin ; denizbektas108.yuzsekiz@blogger.com
    Eger kurumsal kullanici iseniz onceden sizden izin alinmissa 6563 nolu kanunun 6. maddesinin 1.
    fikrasina gore, eger izin alinmadi ise 6563 nolu kanunun 6. maddesinin 2. fikrasindaki
    "Esnaf ve Tacirlere onceden onay alinmaksizin ticari elektronik iletiler gonderilebilir."
    tanimina dayanarak gonderilmistir. Tanitim e-postasi almak istemiyorsaniz yandaki linki tiklayin.

    "Ticari iletisim ve Ticari Elektronik iletiler Yonetmeligi"
    kapsaminda gonderilmistir.

    E-mail Almak istemiyorum
    Unsubscribe
    02 - April - 2017

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder

    Blog Arşivi