Yeni rekabet ortamı, değişen iş süreçleri, teknoloji ve fiyatlar şirketleri her an tetikte olmaya ve kâr konusunda arayışlara itmekte.
Ancak kâr için marjlar daralıyor, yerinde sayan fiyatlarla rekabet zorlaşıyor. Artık fiyat konusunda opsiyonu daralan şirketler, kârlılık için "maliyet rekabetini" ön plana çıkarıyor.
Klasik maliyet düşürme yöntemleri, her boyuttaki işletme tarafından bilinmekte ve uygulanmakta. dolayısıyla rekabeti başarılı kılacak maliyet farkı yaratmak için, artık bilinen yöntemlerin dışında değişen dünyanın değişen tekniklerini de bilmeliyiz.
Konuşmacılar:
-Dr.Hakan Çınar / Ünsped Gümrük Müşavirliği ve Lojistik Hizmetler / CEO
-Fırat Devecioğlu / Düzey Pazarlama- Koç Holding / Satış Geliştirme Md.
-Kadir İşcan / British American Tobacco / Satınalma Müdürü
-Emre Eymür / Colin's / Global Perakende Gelişim Müdürü
-Haluk Selvi / Yönetim Danışmanı
-Albdülhamit Akçay / Nuh Çimento / Uluslararası Satış ve Paz. Direktörü
-Ersan Meriç / Türk Telekom / Tedarik Yönetimi ve Geliştirme Direktörü
-Belgin Işık Çelik / Danone Baby Nutrition Turkey / Tedarik Zinciri Direktörü
-Derman Aydoğan / HAVI / Lojistik İş Geliştirme Direktörü
-Çağrı Arıcan / Borusan Lojistik / Süreç Geliştirme Müdürü
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder