3 Ekim 2017 Salı

15. Bosphorus Yönetici Asistanlığı Zirvesi

15. Bosphorus Yönetici Asistanlığı Zirvesi

15th Bosphorus Executive Assistant Event

"Zirvedeki İsimlerle Üst Düzey Yönetim Asistanlığı ve Yönetim Teknikleri"

11 Kasım Cumartesi / Divan Istanbul

Konuşmacılar:

- Nuray Çağlar
Zirve Koordinatörü / Profesyonel Yönetici Asistanı // (32 Yıllık Sabancı Holding CEO Asistanı)

- Sevda Karahülagü
Pegasus Hava Yolları // Sayın Ali Sabancı'nın Asistanı

- Elif Ongan
Coca Cola İçecek // Executive Asistant to CEO

- Caner Baykara
Sabancı Holding // Kurumsal İletişim Müdürü

- Aslı İçözü // Tiyatro Sanatçısı ve Eğitmen

- Hülya Yaatası
Doğan Holding  // Yönetim Kurulu Başkan (E) Asistanı
Kültür Bakanlığı Geleneksel Sanatlar Sanatçısı (Panelist)

- Aslı Mutaf
Esas Holding // Yönetim Kurulu Başkan ve
Başkan Vekili Asistanı (Panelist)

- Nilgün Yolalan
Eczacıbaşı Topluluğu // Sayın Faruk Eczacıbaşı'nın Asistanı (Panelist)

- Zeynep Arseven
Citibank // Türkiye CEO Asistanı

Kapsam

Farkındalık, fark yaratmak, yetkinlik, modern yönetim ve inovasyon artık Yönetici Asistanlarının dünyasında var olan rutin fonksiyonlar haline geldiler.
Dijitalleşen iş süreçleri işletmelerde Yönetici Asistanının görev tanımını bambaşka boyutlara taşıdı.

Yeni Endüstri devrimi ile küresel bazda tüm sektörel ve mesleki gelişmelerin farklı yansımalarını, spesifik sonuçlarını, dünyanın çeşitli bölgelerinde ileri organizasyonlarca kabul görmüş dijital iş akış uygulamalarını takip ederek ekonomi ve iş dünyamıza entegre yorum katmayı amaçladığımız zirvemizde, Yönetici Asistanlığı kavramının tüm teknoloji uyumlu güncel bileşenlerini know how paylaşımına açmak istedik.

Zirvemizde amacımız konuşmacıların ve katılımcıların tümünün yönetici asistanlığı mesleğinin emektarları olan ve yine her biri çeşitli sektörlerin önde gelen kuruluşlarının asistanları ve yöneticileri ile interaktif bir ortamda, bilgi ve deneyimlerin paylaşıldığı, yeni vizyon ve farklı bakış açılarının kazanıldığı bir platform oluşturarak kavrama özel sosyal bir inovasyon ağı içerisinde "biz bize" konseptini yaratabilmektir.

Bu sayede programımız zirve final raporuna da nitelikli bir katma değer etkisi sağlayacak ve sektör adına mesleğe özel mükemmel bir somut çıktı, kaynak yayın ve rafine bir sosyal paylaşım ağı kazanımına imkan verecektir.

Anahtar Konular:

Asistanlık Nedir?
Ofis Yönetimi
Kişisel İmaj
Diksiyon
Beden Dili
Protokol Ve Nezaket Kuralları
Gelismis / İleri İletişim / İş İlişkileri / Algı Yönetimi
Yazışma Ve Sunum Teknikleri
Bilgisayar Teknolojisi Ve Sosyal Medya Kullanımı
Zaman Yönetimi Ve Yaratıcı Problem Çözme
Organizasyon Düzenleme
Seyahat Planlama
Toplantı Planlama
Etkinlik Planlama
Takvim Yönetimi
Panel:Mesleğinde Zirveye Ulaşmış Kişilerden Sırlar
Asistan Yol Haritası
…Ve Her Zaman Karşımıza Çıkan Sürprizler

Program Akışı

09.00 – 09.40 Ne yaptık? Ne yapıyoruz?

09.40 – 10.20 Assistanın Yol Haritası

10.20 – 11.00 Kişisel İmaj

11.00 – 11.20 Kahve Arası

11.20 – 11.50 Organizasyon Teknikleri

11.50 – 12.30 Gelismiş / İleri İletişim / İş İlişkileri / Algı Yönetimi

12.30 – 13.45 Yemek Arası

13.45 – 14.15 Stres Yönetimi

14.15 – 15.00 Organizasyon Teknikleri

14.15 – 15.00 Kahve Arası

15.20 – 17.20 Moderator Eşliğinde Bir Konu Üç Konuk: "Mesleğinde Zirveye Ulaşmış Kişilerin Sırları"

17.20 – 18.00 Kapanış Kokteyli ve Networking

Kayıt ve Ayrıntılı Bilgi:

0 850 302 5118 - 0 555 422 9595

unsubscribe
Bu etkinlik duyurusu tarafınıza denizbektas108.yuzsekiz@blogger.com adresi ile üye veritabanımızda yer aldığınız için gönderilmiştir. 
20:24:11 3.10.2017 tarihinde davet bilgisi amacıyla gönderilmiş etkinlik bültenimizi gelecekte almak istemiyor ya da farklı bir kanala yönlendirilmesini istiyorsanız lütfen maille bildiriniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog Arşivi